søndag 8. juni 2008

utfordring fra drømmen om en eplehage


Jeg fikk utfordringen fra drømmen om en eplehage som har samme tapet som meg,he he..Tapeten synes dårlig på bildet kanskje men..t.o.m lysekrone har vi begge..:-)



-her er reglene:
Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv.
I slutten av innlegget gir du den videre til 6 andre personer og fører opp navene deres, legg deretter igjen kommentar om utfordringen.

1. Hva gjorde du for 10 år siden?Bodde i ett gammel skjevt hus med mine sønner da 20 og 17 år gamle.
2.Hva er fem ting på gjøre-lista mi idag?oj.. male ferdig ett gammel skap, samt passe mitt barnebarn da pappa`n skal på Harrytur, så da får jeg se om det blir tid til mere,jo forresten..henge opp klær til tørk og brette sammen klær,kjedelig...but must be done..
3. Snacks jeg liker:potetgull,er jeg redd..
4. Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var millionær eller billiardær.. det hadde passet bra og vært det for en for en uføretrygdet. Først og fremst sikre barn og barnebarn økonomisk. Reise?..vet ikke trives så godt på Farmen. Men en ting skulle jeg gjort ;kjøpt tjenester.. altså.. håntverkere til absolutt alt utearbeid, vi renoverer huset utvendig og dette tar tid!..altså. Realisere drømmen om en liten butikk i stallen..kanskje
5. Steder jeg har bodd:Rælingen,Sarpsborg,Skedsmo,Indre Østfold. Disse vil jeg vite mer om:(håper jeg ikke har sendt til dere som alledere har fått ufordringen,var veldig vanskelig å finne noen som ikke har blitt utfordret men tror jeg fat 5)













1 kommentar:

Drømmen om en eplehage sa...

Så morsomt at vi har samme tapet! Biblioteket ditt ser jo bare så mye mer innbydende ut enn min loftstue da. Elsker lese og med deg kunne jeg sitte lenge tror jeg!

Jeg har en plan for bøkene mine, men det innebærer snekkring av bokhyller mellom og rundt dører på loftstuen så jeg må avvente litt. Tror eplekarten får pusteproblemer om jeg kommer med nye oppdrag nå. Vi har bare bodd her 4mnd enda og det er godt å vente på ting også.

Fine svar forresten og kjekt å se det er andre som ikke vil forandre så mye selv om det kom masse penger til.

Ha en god dag!