fredag 13. juni 2008

auksjonsfunn, maling og ommøblering...











I går og i dag har jeg fått gjort masse. Nå er snart skapet ferdigmalt,siste strøk skal på nå.
I går ominnredet jeg kjøkken og spisestue. Jeg synes at det er dumt å ha to spiseplasser hvor bare en blir brukt.. derfor flyttet jeg spisestuen -Gustaviansk sådan- like godt ut på kjøkkenet og jeg ble ganske fornøyd, takk o lov.. for det er ikke bestandig jeg blir det etter mine ommøbleringer..noen som kjenner seg igjen..? Og hvis dere som meg har en mann som er ganske lunken til forandringer så kan det bli litt pes når man trenger hjelp med løfting..:-) Bildet av kjøkkenet ble litt mørk da jeg får så mye motlys fra vinduene, men jeg kan kanskje ta nytt bildet når kvelden kommer..Den gamle kjøkkenbenken dere ser til venstre reddet jeg fra et gammelt hus som skulle rives, vurdere om det også skal bli hvitt..hm..
Rosene på bordet plukket jeg av min Hurdalsrose som jeg er så glad i, den er bare så nydelig akkurat nå, snart er blomstringen over men man får hygge seg med rosene så lenge det varer.


Bildene jeg har fotografert er ropt inn på auksjon for en ganske billig penge,heldige meg..Den amerikanske gyngestolen vil jeg selge. Noe må ut om nytt skal inn..Kanskje noen vil bytte med meg? Ellers så ser dere mitt nordvindu i arvestua, der kan vi se hva hundene gjør i sin løpegård på 3 mål. Krakowmadonnaen ser ut til å være opptatt av andre ting enn min fotografering..

Nå er jeg snart ferdig med vesken jeg strikker, er ikke sikker på hvem som skal få den men det må bli en voksen dame for denne vesken er til en voksen. Det er så kjekt å strikke vesker, først og fremst så får man brukt opp en del restegarn samt på det ferdigtovede produktet kan man bruke all sin kreativitet på pynting.
God helg mine venner.

Ingen kommentarer: