tirsdag 3. juni 2008

kennelhjelpen er kommet!!



Nå har jeg det fint, min kennelhjelp fra Finland er kommet og hun er så flink. Vasker kennel, fòrer hunder og bader og føner. Så nå kan Farmendamen gjøre annet enn bare hund hund hund..om du vil se mine hunder kan du gå inn på hjemmesiden http://www.bouvbear.com/
Nå er jeg snart ferdig med den andre vesken som jeg skal gi til bursdagspresang til mitt andre tantebarn. Vesken har jeg strikket i hvitt og skal pyntes med rosa heklede hjerter, tenkte jeg. Bilde vil bli lagt ut av det ferdige arbeidet. Morsomt å gi bort ting man har laget selv.
Nå må jeg bli ferdig med malingen av mitt hvite skap, mangler litt, men i varmen vil jeg helst sitte i skyggen under treet og bare nyte været. Her over ser dere bilde av Alexander og meg på huska bestefar har satt opp. Alex er hos bestemor om dagen frem til barnehagen åpner i august, men i dag har jeg fri så nå må jeg passe på å få malt ferdig.

3 kommentarer:

anneskreative sa...

Hei Lise Mette.
Koselig blogg du har laget,,,moro ikke sat?
Jeg pusler litt med strikking og toving jeg også.
Og foresten,,,,stort sett litt av hvert,,,,,smiler
Men er ikke så heldig at jeg er bestemor enda,,,gleder meg til den dagen kommer.
Ha en fin sommerkveld
Anne

Gamlå sa...

Hei på deg og velkommen til bloglandia. Kjempekoselig blogg du har her.Hundene dine var også flotte.

Ønsker deg en flott helg.

hilsen Gamlå

Drømmen om en eplehage sa...

Koselig blogg og så flotte ting du lager!

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min;)

Ha en nydelig sommerhelg!