torsdag 29. mai 2008

litt av hvert..


Forrige døgn var jeg så heldig å ha overnattingsbesøk av mitt kjære barnebarn Alexander. Vi har hatt en herlig dag med masse leking i sola og a bestemor var ganske så sliten etter lek og bleieskift etc. undrer meg på hvordan jeg klarte det med to små barn, hus o heim klesvask og hunder før jeg..men det er vel alderen eller nei fy.. mest sannsynlig er det at man ikke har gjort dette på mange år ikke sant..?


Sånn i full fart mellom bleieskift og leking fikk jeg tatt noen bilder av haven vår her på Farmen. For en herlig tid vi er inne i nå, best sånn på våren for da tolerer vi at været kan være dårlig med regn eller knallfint med høy temperatur, senere på sommeren har vi kravene til fint vær øverst og hvis det regner da...og særlig i fellesferien er dette ikke så bra.


Jeg har et tantebarn som fyller 10 år, derfor har jeg strikket og tovet veske til henne på bursdagen, ble ganske fornøyd selv faktisk. Nå holder jeg på med å hekle små sko..skal publisere bilde når de blir ferdig. Har også sying på gang, små hjerter med godlukt i som skal henge på skapdørene. Jeg har også fått tatt første strøk(hvitt selvfølgelig)på to skap så nå bærer det ut til malekosten og neste strøk.


Ingen kommentarer: